Trailersläpp från Netflix!

Trailern till The Defenders är kommen och det verkar väldigt lovande!

Detta har jag väntat på länge! Saken har lyfts ett par gånger redan i våra olika avsnitt men nu när det kommit en officiell trailer så kan vi börja tagga!

Med Nirvana i bakgrunden ser vi hur de olika hjältarna förs samman, en efter en. Jessica Jones i förhör med Misty Knight när Matt Murdock stigen in, Danny Rand stöter på Luke Cage och låter den senare känna på The Iron Fist. Så klart ser vi Claire och Coleen också. Men sen kommer vi till det gottiga! Elektra kommer tillbaka, Stick dyker in en sekund och så har vi Sigourney Weaver, i rollen som Alexandra – vem är det? Ingen aning! Skulle jag gissa så kan jag tänka att hon kommer vara ett högdjur inom The Hand, möjligtvis en ersättare till Madame Gao. Kanske får vi se en kraftmätning mellan henne och Elektra?

Det enda jag inte gillar är att jag måste vänta till augusti för att få se den…

Är du sugen på The Defenders?

Kommentera

